Strategie výběru produktu na základě akceptace přání zákazníků

DSpace Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štočková, Hana
dc.contributor.author Lišková, Pavlína
dc.date 2010
dc.date.accessioned 2013-12-27
dc.date.available 2013-12-27
dc.date.issued 2010
dc.date.submitted 2009-10-30
dc.identifier.uri https://dspace.tul.cz/handle/15240/4321
dc.description katedra: KHT; přílohy: 1 CD; rozsah: 64s., 24 s. obr. příloh. cs
dc.description.abstract This thesis refers to the strategy of choosing a product in the selected market segment. Textiles shirt with intelligent effects Active Comfort, Freshness and Lasting Color was chosen. Market with working clothes was selected as the appropriate market segment. It was presupposed that the product would have wide application there. Subsequently, it would be possible to expand the product to the market for sports clothing. Final consumer market research was evaluated and due to it customer needs and wishes were identified and the appropriate marketing mix was chosen. Addressing the companies, collaboration with an Internet portal called textil-eshop.cz on behalf of Swisscolor, Ltd. was made. Therefore it was necessary to do a SWOT analysis of the Internet competition. Finally, the marketing strategy was done and the suitable forms of distribution and sales were chosen. The animation is the final output which leads to an offer of sales and informs a customer about the product. en
dc.description.abstract Zadání diplomové práce se vztahuje ke strategii výběru produktu ve zvoleném segmentu trhu. Vybrán byl textilní produkt, tričko s inteligentními efekty active comfort, freshness a lasting color. Jako vhodný segment trhu byl zvolen trh s pracovními oděvy. Předpokladem bylo, že by zde našel největší uplatnění. Následně by bylo možné expandovat i na trh se sportovním ošacením. Byl vyhodnocen průzkum trhu konečného spotřebitele, díky němuž byly zjištěny přání a potřeby zákazníka a vybrán vhodný marketingový mix. Při oslovení firem vznikla spolupráce s internetovým portálem textil-eshop.cz v zastoupení firmy Swisscolor, s. r. o. Bylo tedy nutné vytvořit SWOT analýzu internetové konkurence. Nakonec byla vypracována marketingová strategie, s vhodným výběrem formy distribuce a prodeje. Konečným výstupem je animace, která vede k nabídce prodeje a seznámení zákazníka s výrobkem. cs
dc.format text
dc.language.iso cs
dc.publisher Technická Univerzita v Liberci cs
dc.subject textile products en
dc.subject intelligent effects en
dc.subject marketing en
dc.subject market research en
dc.subject marketing mix en
dc.subject swot analysis en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject textilní produkt cs
dc.subject inteligentní efekty cs
dc.subject trh cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject swot analýza cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.title Strategie výběru produktu na základě akceptace přání zákazníků cs
dc.title.alternative STRATEGY FOR SELECTING THE PRODUCT ON THE BASIS OF CUSTOMERS´ ACCEPTANCE en
dc.type Thesis
dc.degree.level mgr
dc.date.defense 2010-06-08
dc.date.committed 2010-05-17
local.faculty Fakulta textilní cs
local.department KHT cs
local.identifier.stag 18445
local.note.administrators oprava_A
local.identifier.verbis 439461
local.verbis.aktualizace 2019-10-05 05:59:55 cs
local.verbis.studijniprogram KHT Průmyslový management/Produktový management-Textil cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

My Account