Bakalářská práce Marketingová komunikace podniku v cestovním ruchu se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané cestovní kanceláře. Cílem práce je na základě této analýzy navrhnout vybrané cestovní kanceláři možná doporučení pro zlepšení její marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska k problematice cestovního ruchu, cestovních kanceláří, marketingu a marketingové komunikace. V praktické části se práce věnuje charakteristice vybrané cestovní kanceláře.V této části jsou popsány služby nabízené vybranou cestovní kanceláří. Dále práce pokračuje analýzou marketingové komunikace dané cestovní kanceláře. V této části jsou popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu využívané cestovní kanceláří. Součástí praktické části je také zhodnocení výsledků dotazníku, který byl sestaven pro účely této práce. V závěru bakalářské práce jsou na základě analýzy a výsledků dotazování stanovena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace daného podniku.
Bachelor thesis Marketing communications of the company in the tourism industry analyses the marketing communication of selected travel agency. The main objective of this thesis is to suggest a recommendation that will be based on analysis and which will point at the potential improvement of marketing communication of the travel agency. The theoretical part of the thesis describes theoretical backgrounds within the area of the tourism industry, travel agencies, marketing, and marketing communication. The practical part of the thesis is focused on the selected travel agency. At this part of the thesis are described servicesprovided by the travel agency. The bachelor thesis continues with the analysis of marketing communication of the selected travel agency, with the emphasis on a description of individual tools applied by the travel agency. The penultimate chapter is focused on appraisal of outcomes of the questionnaire that was created for purposes of this thesis. The final part submits specific recommendations, which are based on analysis and results of research, for upgrading the marketing communication of selected travel agencies.