Učení britské kultury komunikativním způsobem v hodinách anglického jazyka

DSpace Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mactavish, Kevin
dc.contributor.author Vítek, Jan
dc.date 2009
dc.date.accessioned 2013-12-20
dc.date.available 2013-12-20
dc.date.issued 2008
dc.date.submitted 2004-06-21
dc.identifier.uri https://dspace.tul.cz/handle/15240/1567
dc.description katedra: KAJ; přílohy: CD ROM; rozsah: 72 s., 16 s. příloh cs
dc.description.abstract Práce má za úkol dokázat, že výuka kultury v hodinách anglického jazyka může přispět k vývoji komunikativních schopností a kulturních znalostí studentů. Teoretický základ a metodologické principy výzkumu jsou založeny na pracech Chastaina (1988), Durochera (2007), Paige (2000), Seelyeho (1996) a Byrama (1997). Praktický projekt se skládá z pěti komunikačních aktivit využívajících především obrazové materiály a téma oslav kvůli lepšímu zapojení studentů do aktivit a zvýšení jejich motivace. Závěrečné hodnocení projektu využilo názory studentů zaznamenané v dotazníku i během závěrečné diskuze a také reflexe učitele. Aktivity byly úspěšně začleněny do hodin anglického jazyka a přispěly k pozitivním změnám v postojů studentů. Ti také projevili zlepšení svých znalostí o cílových kulturách. cs
dc.description.abstract This thesis is going to prove that teaching culture in EFL classes at elementary school can be used to develop students{\crq} communicative competence and also improve their knowledge of culture. The theoretical background and methodological principles of the research are provided by Chastain (1988), Durocher (2007), Paige (2000), Seelye (1996) and Byram (1997). The practical project consists of five communication activities which used especially visual aids and holidays in order to engage students in the classes and improve their motivation. The final evaluation of the project utilised student´s opinions recorded during the final discussion, a questionnaire and also teacher´s reflections. The activities were successfully incorporated in the EFL classes improving students{\crq} knowledge and contributed to the positive change of students{\crq} attitudes towards the target cultures. en
dc.format text
dc.language.iso en
dc.publisher Technická Univerzita v Liberci cs
dc.subject učení cs
dc.subject kultura cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject anglie cs
dc.subject skotsko cs
dc.subject wales cs
dc.subject irsko cs
dc.subject teaching en
dc.subject learning en
dc.subject culture en
dc.subject communication en
dc.subject england en
dc.subject scotland en
dc.subject wales en
dc.subject ireland en
dc.title Učení britské kultury komunikativním způsobem v hodinách anglického jazyka cs
dc.title.alternative Teaching British Life and Institutions in EFL Classes en
dc.type Thesis en
dc.degree.level mgr
dc.date.defense 2009-01-13
dc.date.committed 2008-12-18
local.faculty Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta cs
local.department KAJ cs
local.identifier.stag 10142
local.note.administrators oprava_A
local.identifier.verbis 390549
dc.subject.verbis study and teaching en
dc.subject.verbis English language en
dc.subject.verbis culture en
dc.subject.verbis kultura cs
dc.subject.verbis studium a výuka cs
dc.subject.verbis angličtina cs
dc.subject.verbis Velká Británie en
local.verbis.aktualizace 2019-10-05 05:57:26 cs
local.verbis.studijniprogram KAJ Učitelství pro 2. stupeň ZŠ/ Anglický jazyk cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

My Account