Communities in DSpace

Select a community to browse its collections.

Recent Submissions

Item
Zápis z porady 21/2024 (21. 11. 2024)
(2024) Vencláková, Jitka
Item
UNIKNI TUL - Listopad 2024
(2024-11-19) Řípová, Jana; Neumannová, Petra
Item
Základní kroky ve Vydavatelství TUL
(2024) Jágrová Trykarová, Markéta
Item
Sponzoring jako nástroj budování značky
Bošková, Jitka; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. :63763; Čuhlová Renata, Ing. Ph.D. :64073
Tato diplomová práce se zabývá analýzou značky a vybraných nástrojů marketingové komunikace podniku v bankovním sektoru. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska značky a marketingové strategie v online prostředí včetně sponzoringu a dalších marketingových nástrojů z online prostředí. V praktické části je představen vybraný podnik z oblasti bankovního sektoru, včetně historie, spolupráce formou sponzorství pro jinou značku a soubor online marketingových nástrojů, kterými je tato spolupráce komunikována včetně její analýzy. Cílem této diplomové práce je pomocí analýzy současného stavu a primárního výzkumu zhodnotit stávající online marketingovou strategii v oblasti sponzoringu, zjistit postoj lidí ke sponzoringu, a následně na základě těchto výsledků optimalizovat stávající marketingovou strategii.
Item
Komunikační strategie vybraného podniku
Bělohlávek, David; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D. :55313; Chlumová Simona, Ing. :69155
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením komunikační strategie vybraného podniku v kontextu současných trendů v oblasti marketingu a e-commerce. Teoretická část práce se zaměřuje na detailní rozbor konceptů marketingu, e-commerce, marketingového mixu a komunikačního mixu, s důrazem na jejich vzájemné propojení a význam pro efektivní budování značky a vztahů se zákazníky. V praktické části práce je analyzována komunikační strategie společnosti Alza.cz. Tato analýza zahrnuje posouzení marketingového mixu a komunikačního mixu společnosti, stejně jako hodnocení současných komunikačních aktivit. Zároveň je představen návrh na zlepšení komunikační strategie, který je zaměřen na cílovou skupinu studentů. Tento návrh vychází z analýzy současných trendů a preferencí studentů a má za cíl vytvořit inovativní a komunikační kampaň.