Tématem této diplomové práce je využití inovativního marketingu ve vybraném podniku. Cílem práce je provést analýzu inovativního marketingu v PIVOVARU SVIJANY a následně navrhnout konkrétní opatření na zlepšení s využitím inovativního marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky inovací, marketingu a inovativního marketingu. Ve druhé části práce je představen vybraný podnik, provedena analýza jeho marketingových aktivit a představeny tři realizované inovace, které jsou zhodnoceny. V další části je proveden výzkum, který zkoumá, jak vnímají vybrané inovace samotní zákazníci a také jejich povědomí o představených inovacích, které byly realizovány v PIVOVARU SVIJANY. V závěru práce jsou představeny návrhy na zlepšení s využitím inovativního marketingu.
The topic of this thesis is the use of innovative marketing in a selected company. The aim of thesis is to analyze innovative marketing in PIVOVAR SVIJANY and afterwards propose particular improvement measures using innovative marketing. The first part of the thesis deals with the theoretical basis of innovation, marketing and innovative marketing. The second part of the thesis introduces the selected company, analyzes its marketing activities and introduces three implemented innovations, which are assessed. In the next part is conducted research, regarding perception of selected innovations by customers and their awareness of the innovations, introduced in the PIVOVAR SVIJANY. At the end of the thesis, there are presented proposals for improvement using innovative marketing.