Využití marketingu v řízení komerční pojišťovny

DSpace Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Böhm, Arnošt
dc.contributor.author Dlasková, Jana
dc.date 2011
dc.date.accessioned 2015-06-30
dc.date.available 2015-06-30
dc.date.issued 2011
dc.date.submitted 2010-10-31
dc.identifier.uri https://dspace.tul.cz/handle/15240/11160
dc.description katedra: KPO; přílohy: 1 CD; rozsah: 84 s. (135 030) cs
dc.description.abstract In this diploma thesis the author deals with the exploitation of marketing in the commercial insurance company´s controlling. In the theoretical part, on the basis of specialized literature, she brings out the mutual relationship between insurance services and marketing, she comes closer to the process of marketing proceedings and also characterizes individual elements of the marketing mix with the focus on exploitation in the commercial insurance company. In the practical part of the diploma thesis the author confronts the theoretical information and acquired knowledge with the real situation in the Kooperativa, a.s, Viennna Insurance Group insurance company. The aim of the diploma thesis is to analyze the exploitation of the most important marketing components in the controlling of the previously mentioned commercial insurance company. Partial aim of the thesis is to suggest new marketing components, eventually improving the existing components. en
dc.description.abstract Autorka se v diplomové práci zabývá využitím marketingu v řízení komerční pojišťovny. Na základě studia odborné literatury v teoretické části objasňuje vzájemný vztah pojistných služeb a marketingu, přibližuje proces marketingového řízení a podrobně charakterizuje jednotlivé prvky marketingového mixu, se zaměřením na využití v komerční pojišťovně. V praktické části diplomové práce tyto teoretické podklady a nabyté vědomosti konfrontuje se situací v pojišťovně Kooperativa, a.s., Vienna Insurance Group. Cílem práce je analyzovat využití nejdůležitějších prvků marketingu v řízení uvedené komerční pojišťovny. Dílčím cílem diplomové práce je navržení nových marketingových prvků, popřípadě vylepšení prvků stávajících. cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Technická Univerzita v Liberci cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing controlling en
dc.subject commercial insurence company en
dc.subject insurence services en
dc.subject strategy en
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject komerční pojišťovna cs
dc.subject pojistné služby cs
dc.subject strategie cs
dc.title Využití marketingu v řízení komerční pojišťovny cs
dc.title.alternative Use of Marketing Strategies in Management of Insurance Company en
dc.type Thesis
dc.degree.level mgr
dc.date.defense 2011-02-01
dc.date.committed 2011-01-25
local.faculty Ekonomická fakulta cs
local.department KPO cs
local.identifier.stag 21022
local.note.administrators oprava_A
local.identifier.verbis 451463
dc.subject.verbis insurance en
dc.subject.verbis komerční pojišťovny cs
dc.subject.verbis marketing cs
dc.subject.verbis pojišťovnictví cs
dc.subject.verbis marketing en
dc.subject.verbis commercial insurance companies en
local.verbis.aktualizace 2019-10-05 06:13:40 cs
local.verbis.studijniprogram KPO Hospodářská politika a správa/Pojišťovnictví cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

My Account