Obchodní a marketingová strategie nově uvedeného výrobku ve firmě DOTEX spol. s.r.o. Nový Jičín

DSpace Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Sieder, Tomáš
dc.date 2009
dc.date.accessioned 2018-12-16T20:46:04Z
dc.date.available 2018-12-16T20:46:04Z
dc.identifier.uri https://dspace.tul.cz/handle/15240/111479
dc.rights Vysokoškolská závěrečná práce je autorské dílo chráněné dle zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem https://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou https://knihovna.tul.cz/document/26 cs
dc.rights A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act. https://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics https://knihovna.tul.cz/document/26 en
dc.rights.uri https://knihovna.tul.cz/document/26
dc.rights.uri https://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf
dc.title Obchodní a marketingová strategie nově uvedeného výrobku ve firmě DOTEX spol. s.r.o. Nový Jičín cs
dc.title.alternative Sales and marketing strategy for new product in company DOTEX Ltd. Nový Jičín en
dc.type bakalářské práce cs
local.faculty Textilní fakulta cs
dc.identifier.signature V 46/10 Tb
local.faculty.abbreviation BAK
local.note.administrators Stare VSKP
local.identifier.verbis kpw06423931
dc.subject.verbis marketingová komunikace cs
dc.subject.verbis veletrhy cs
local.verbis.aktualizace 2019-10-05 06:56:24 cs
local.verbis.studijniprogram KHT Textil/Textilní marketing cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

My Account