Browsing by Subject "e-business"

DSpace Repository

Browsing by Subject "e-business"

Sort by: Order: Results:

  • Pilcová, Andrea (Technická Univerzita v Liberci, 2010)
    My diploma thesis deals with problems associated with electronic data interchange (EDI) in company Monroe Czechia, s. r. o., Hodkovice nad Mohelkou. The purpose of this thesis is to analyse current level of using EDI and ...
  • Mařanová, Michala (Technická Univerzita v Liberci, 2012)
    This thesis is focused on the analysis of very actual subject of e-business, particularly in the field of tourism. The work deals with the area of tourism in the theoretical base and then it is mainly oriented in the ...
  • Paleček, Michal (Technická Univerzita v Liberci, 2007)
    Tato bakalářská práce se zabývá možností využití internetu k zefektivnění fungování firmy. Jedná se o propagaci a zvýšení obratu pomocí elektronických marketingových možností. Konkrétně se jedná o firmu Vesna a.s. a vytvoření ...
  • Major, Jiří (Technická Univerzita v Liberci, 2006)
    This thesis deals with analysis of e-commerce of company ABET HOLDING, a.s. In the introductory chapter the company is briefly introduced. Theoretical chapter is divided into three parts. The first chapter is dedicated ...
  • Plischková, Martina (Technická Univerzita v Liberci, 2009)
    Cílem této práce je zpracování problematiky internetového obchodu, popsání možností marketingové strategie v oblasti internetu a internetového prodeje, definování výhod a nevýhod pro prodávající a nakupující. V této práci ...
  • Pastuch, Tomáš (Technická Univerzita v Liberci, 2012)
    Work deal with the application of marketing intelligence tools in e-business. An analytical case study is a package of desktop applications Tovek Tools from Tovek s.r.o company. Work inform reader in theoretical part with ...
  • Pluhař, Pavel (Technická Univerzita v Liberci, 2007)
    This diploma work deals with Using marketing communication tools to promotion B2B commerce in the industrial markets to make this commerce more efficient, faster and profitable for the firm. It should lead in more profit ...